Jak mieć wyższe ceny
W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o jednym z kluczowych tematów dla każdego przedsiębiorcy – jak mieć wyższe ceny.
Opowiem, dlaczego cena nie jest najważniejszym czynnikiem decydującym o zakupie, i co zrobić, by to wartość, jaką oferujesz, stała na pierwszym miejscu.
Podzielę się też moimi doświadczeniami, w tym kilkoma ciekawymi przykładami, które pokazują, jak cena wpływa na postrzeganą wartość, oraz dlaczego warto testować różne poziomy cen, by odkryć, właściwy jej poziom na Twoim rynku.
Poruszam też temat przekonań, które mogą blokować Cię przed ustaleniem wyższych cen, oraz to, jak zmiana nastawienia może wpłynąć na rozwój Twojej firmy. Dowiesz się również, dlaczego warto wyjść poza swoją dotychczasową grupę klientów i pozwolić sobie na eksperymenty.
Jeśli szukasz praktycznych wskazówek i inspiracji, by zwiększyć ceny w swojej firmie, ten odcinek jest właśnie dla Ciebie.
Droga Przedsiębiorcy – posłuchaj i nabierz rozpędu!