Brand Equity – budowa silnej marki

Podstawowym elementem koniecznym dla prawidłowej budowy marki jest Brand Equity czyli zestaw elementów, niezmiennych i fundamentalnych dla właściwego pozycjonowania marki w umyśle odbiorców. Bez prawidłowego określenia Brand Equity budowa wartości marki na rynku jest najczęściej niemożliwa.

Celem Brand Equity z punktu widzenia firm jest zapewnienie stałego wzrostu wartości marki.

Szkolenie składa się z części odpowiadających strukturze Brand Equity:

  1. INSIGHT – zrozumienie odbiorców działań marketingowych i praktyczne wykorzystanie tej wiedzy w planowaniu wszystkich działań marketingowych.
  2. WARTOŚCI MARKI – określenie emocjonalnych i racjonalnych wartości, które stanowią o unikalnym charakterze marki i determinują jakość komunikacji.
  3. MISJA MARKI – bardzo ważny element, który określa sens istnienia marki i jej rolę w życiu odbiorców.
  4. POD (Points Of Diference) – element Brand Equity, który charakteryzuje markę jako wyróżniającą się na tle konkurencji.
  5. FILARY KOMUNIKACJI – to (najczęściej 3) obszary tematyczne w których marka się porusza. Stanowią one o sile kompetencji marki.
  6. RTB (Reason To Believe) – dowody na kompetencje marki w obszarach, w których marka się specjalizuje. Jest to element wrażliwy na działnia konkurencyjne.

Szkolenie zawiera bardzo nowoczesną i unikatową wiedzę. W wyniku jej zastosowania, nawet małe i średnie marki mogą znacząco zwiększyć siłę oddziaływania marketingowego, poszerzać zasięg, poprawić jakość kampanii marketingowych i znacząco zwiększyć potencjał konkurencyjny. Szkolenie zawiera wiedzę, możliwą do szybkiego wdrożenia i przynoszącą często natychmiastowe, spektakularne efekty biznesowe.

Po szkoleniu każdy z uczestników będzie miał kompetencje aby zbudować prawidłowo zestaw Brand Equity dla własnej organizacji.

Szkolenie jest zaprojektowane w sposób, który umożliwia silny rozwój kompetencji wszystkim, których praca łączy się z planowaniem marketingu i reklamy firm/marek. Zarówno początkujący, jak i średnio-zaawansowani uczestnicy mogą liczyć na wyjątkowy wzrost know-how. Jest to jedno z bardzo niewielu szkoleń na polskim rynku, które oferuje dostęp do tak rozbudowanej i przekrojowej wiedzy z dziedziny marketingu i reklamy łączącej siłę kanałów online+offline.

 

Autor szkolenia i trener

Tomasz SuchetaTomasz Sucheta - jeden z najwybitniejszych strategów marketingowych w Europie. Twórca spektakularnych rozwiązań eMarketingu, reklamy i eCommerce dla marek klientów w ponad 30 krajach. Przez 13 lat tworzył strategie w elitarnych agencjach reklamowych (m.in. Isobar, Saatchi&Saatchi, Interactive Solutions EMEA). Pracował w Japonii, USA, Wlk. Brytanii, Krajach Bałtyckich, krajach CEE i południowej Europy.

Pierwszą specjalizacją trenera jest połączenie bardzo skutecznych strategii marketingowych z rozwiązaniami reklamowymi w mediach cyfrowych. W Polsce najczęściej kojarzony z marketingiem dla Lidl (strategia "Pascal VS. Okrasa"). Drugą specjalizacją trenera są strategie komunikacji obejmującymi media cyfrowe w połączeniu z rozwiązaniami eCommerce.

 

Lista klientów, dla których trener tworzył duże, dedykowane strategie marketingowe/reklamowe i eCommerce obejmuje kilkadziesiąt koncernów, w tym:
♥ STRATEGIE GLOBALNE I NA EUROPĘ DLA MAREK:
Blend-A-Med, Olay, Oral B, Head & Shoulders, Shamtu, Pampers, Old Spice, Ariel, Vicks, 3DWhite, Teva, Microsoft, Konica Minolta
♥ STRATEGIE DLA KRAJÓW REGIONU CEE I POŁ. EUROPY DLA MAREK
Lidl Poland, Lidl Czech, Lidl Slovakia, Lidl Greece & Cyprus, Lidl Romania, Lidl Hungary, Lidl Croatia & Slovenia, Teva, Vicks. Olay
♥ STRATEGIE DLA POLSKI DLA MAREK
Lidl, Toyota, Credit Agricole, PKO BP, Credit Suisse, BZ WBK, Olympus, Żywiec, Olay, Pampers, Always, Vicks, Teva, Onet.pl, Wirtualna Polska, ITI, T-Mobile, Sony, Hewlett-Packard, Lexmark, Philip Morris, Miller Genuine Draft (SABMiller), Pilsner Urquell (SABMiller)

Kiedy i gdzie?

Szkolenie odbędzie się 27 sierpnia w godz. 9:00 - 16:00 w Katowicach.

Koszt udziału: 499 zł netto za osobę

Dla drugiej i kolejnych osób z jednej firmy 10% rabatu.

Każdy uczestnik otrzymuje CERTYFIKAT uczestnictwa.

BEZPŁATNIE dla uczestników TECHMINE BUSINESS HUB