Propozycja wartości – klucz do skutecznej komunikacji
Jeśli chcesz otwierać sprzedażowe drzwi do nawet największych organizacji, to ten odcinek “Drogi Przedsiębiorcy” jest dla Ciebie!
Z tego odcinka dowiesz się jak w praktyczny sposób zebrać propozycję wartości Twojej firmy. Pozwoli to na zwiększenie skuteczności komunikacji oraz lepsze docieranie do potencjalnych klientów.
Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Twoje działania marketingowe i sprzedażowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Możliwe, że problem tkwi właśnie w Twojej propozycji wartości.
W tym odcinku mówię o tym jak precyzyjnie określić propozycję wartości i dlaczego jest ona fundamentem skutecznej komunikacji.
Z tego odcinka dowiesz się:
- Dlaczego patrzenie na ofertę z perspektywy klienta jest kluczowe
- Jakich typowych błędów komunikacyjnych lepiej unikać
- Jak zidentyfikować problemy, które rozwiązuje Twoja firma
- Jak jasno przedstawić rezultaty, które zapewniasz
Droga Przedsiębiorcy – posłuchaj i nabierz rozpędu!
W tym odcinku poruszam takie zagadnienia jak: sprzedaż, sprzedaż B2B, komunikacja, propozycja wartości, przedsiębiorczość, marketing, value proposition.