W toku prowadzonych rozmów handlowych bywa, że klienci miewają obiekcje i uwagi do naszej oferty. Czy wiesz jak skutecznie je neutralizować? Jakie są typowe obiekcje i momenty impasu oraz jak sobie z nimi radzić? Jakie są techniki obrony ceny? Kiedy klienci miewają wątpliwości i jak je rozwiewać? Jak powinien wyglądać proces sprzedaży aby obiekcje nie wystąpiły wcale?
Podczas spotkania z cyklu TechMine Coffee porozmawiamy o typowych trudnych sytuacjach w toku prowadzonych rozmów sprzedażowych. Jak sobie radzić gdy klient odwleka moment decyzji zakupowej? Co gdy oferta utknęła gdzieś w procesie decyzyjnym? Jak nie dopuścić do zbijania ceny przez klienta, a jeśli czynić ustępstwa to w jaki sposób? O tym porozmawiamy już w czwartek 17 października w Katowicach.
TechMine Coffee to cykliczne spotkania przedsiębiorców i menadżerów wysokiego szczebla. W luźnej atmosferze “przy kawie”, rozmawiamy o kwestiach istotnych w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu. Dzielimy się doświadczeniem i nawiązujemy kontakty.
Z uwagi na dyskusyjny, klubowy charakter spotkań, ilość miejsc jest ograniczona. Konieczna jest rejestracja z użyciem poniższego formularza.
Przeczytaj też
Wizja firmy – Twój klucz do rozwoju i inspirowania innych
Model biznesowy Twojej firmy – jak nad nim pracować
Bariery rozwoju małych i średnich firm – czy widzisz je u siebie?
Prospecting – Twoja najważniejsza umiejętność sprzedażowa
Pytania otwarte – czym są i jak je stosować w sprzedaży
Zapisz się do Newslettera
Sprzedaż, marketing, zarządzanie – otrzymuj wiedzę o skalowaniu organizacji.
Klikając wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości od TechMine sp. z o.o. Nikomu nie przekazujemy Twojego maila. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.