Systemy motywacyjne – kompetencje menadżera

Warsztat ma na celu rozwój umiejętności motywacji pracowników z wykorzystaniem metod finansowych i pozafinansowych. Uczestnicy poznają czynniki wpływające na wzrost chęci do działania oraz dowiedzą się co obniża zaangażowanie pracowników. Nauczą się budować systemy motywacyjne dopasowane do specyfiki przedsiębiorstwa.

Cele szkolenia: 

  • Rozróżnienie wpływu czynników finansowych i pozafinansowych na motywacje
  • Poznanie elementów motywujących, które cenią polscy pracownicy
  • Wzbudzenie refleksji nad pozafinansową motywacją i jej wpływem na pracowników
  • Zdobycie umiejętności budowania finansowych systemów motywacyjnych 
  • Poznanie demotywatorów i metod zapobiegania spadku zaangażowania
  • Rozwój komunikacyjnych umiejętności motywacyjnych

Korzyści dla uczestnika z udziału w szkoleniu. Po szkoleniu uczestnik będzie lepiej potrafił:

  • Dopasowywać metody motywacyjne do profilu działalności firmy
  • Znajdować czynniki motywujące swoich pracowników
  • Budować motywację wewnętrzną pracowników
  • Unikać demotywacji pracowników 
  • Wykorzystywać komunikacyjne metody motywujące
  • Utrzymywać zaangażowanie pracowników

Program warsztatów

  • Motywacja finansowa i pozafinansowa – fakty i mity; kiedy pieniądze są motywatorem, a kiedy nie; rola pieniędzy w motywacji; księgowanie umysłowe i teoria perspektywy; zasady umysłowego podziału budżetu, rozdzielania zysków, łączenia strat, integracji start z zyskami; zagrożenia motywacji finansowej i pozafinansowej
  • Kompas motywacji – co motywuje polskich pracowników, czynniki demotywujące, raport wynagrodzeń w Polsce
  • Budowanie motywacji wewnętrznej; teoria autodeterminacji Deciego i Ryana; koła zamachowe automotywacji (autonomia, kompetencja, więź, sens pracy); czynniki motywujące i higieniczne Herzberga
  • Motywacyjne systemy wynagrodzeń – system prowizyjny, stałe wynagrodzenie, systemy mieszane, wynagrodzenie jakościowe; praktyka i preferencje ekonomiczne 
  • Motywujące kompetencje komunikacyjne – komunikaty aktywne, pasywne, destruktywne i konstruktywne, informacja zwrotna, pokazanie efektów pracy 
  • Zaawansowane metody angażowania partycypacja w pracy; metoda 6 kroków Pantalona; zmiana przekonań 

Alan KuszProwadzący szkolenie:

Alan Kusz - Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie oraz Wyższej Szkoły Biznesu (Akademia WSB) w Dąbrowie Górniczej. Ukończył studia podyplomowe: Akademia Trenera Biznesu, Akademia Menedżera oraz HR Business Partnera. Członek Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu, Stowarzyszenia HR Business Partnerów oraz członek zarządu stowarzyszenia PSTD.

Zdobywał doświadczenie jako handlowiec menadżer i trener. Pracował w branży technicznej i finansowej, gdzie przeszedł ścieżkę kariery od doradcy klienta, przez menedżera po trenera. Zarządzał działem szkoleń jednej z największych sieci sklepów RTV/AGD w Polsce. Jest moderatorem śląskich grup trenerów standardu HRD BP. Prowadzi zajęcia z zakresu efektywności biznesowej szkoleń.

Współpracował z takimi firmami jak: Aviva, NC+, Alior Bank, DataContact Avans, MyCenter, AGD Market, JATA Dealer FIAT PROFFESIONAL, BałtykGaz, Akademia WSB, Kotrak Nieruchomości, Bank Zachodni WBK.

 

Kiedy i gdzie?

Szkolenie odbędzie się 28 września w godz. 9:00 - 16:00 w Katowicach.

Koszt udziału: 499 zł netto za osobę

Dla drugiej i kolejnych osób z jednej firmy 10% rabatu.

Każdy uczestnik otrzymuje CERTYFIKAT uczestnictwa.

BEZPŁATNIE dla uczestników TECHMINE BUSINESS HUB