fbpx

Taktyka Komunikacji Rozproszonej w Marketingu

Taktyka Komunikacji Rozproszonej w Marketingu

Taktyka Komunikacji Rozproszonej (Dispersed Communication Tactics – DCT) to autorska metoda maksymalizacji skuteczności działań marketingowych i konwersji w Internecie. Dzięki zastosowaniu taktyki dochodzi do integracji działań w Social Media, WWW, w kanałach mobilnych, tradycyjnych, reklamowych i eCommerce doprowadzając do często spektakularnego wzrostu skuteczności.

Podstawowym założeniem Taktyki Komunikacji Rozproszonej jest osiągnięcie stanu, w którym obojętnie z jakiego kanału odbiorca do nas trafia, otrzyma odpowiednio podaną informację, która sprawia, że wykona akcję zakładaną przez strategię marketingową. Dispersed Communication Tactic sprawia, że wszystkie kanały łączą swoją siłę oddziaływania a ruch pomiędzy nimi jest integrowany w jedną, spójną komunikację.

Metodyka Dispersed Communication Tactic powstała dla globalnej strategii marki Olay (marki kosmetyków nr 1 na świecie pod względem sprzedaży), którą Tomasz Sucheta opracował w 2014 r. Od tego czasu Tomasz wdrożył tę metodykę w europejskich strategiach marketingowych Lidl, Blend A Med, Head & Shoulders, Pampers, Braun, Oral B.  

Metodyka DCT stosowana przez największe światowe marki po raz pierwszy zostanie udostępniona sektorowi MŚP. Podczas szkolenia poznasz przepis na:

  • zwiększenie konwersji we wszystkich kanałach internetowych jakich używasz
  • zwiększenie siły oddziaływania marketingowego w Internecie
  • znaczne zwiększenie czasu kontaktu odbiorcy z marką

Szkolenie jest szczególnie polecane dla:

  • Przedsiębiorców prowadzących działania marketingowe w Internecie
  • Specjalistów marketingu i sprzedaży
  • Specjalistów eCommerce

PLAN SZKOLENIA

  • Taktyka Komunikacji Rozproszonej w strategii marketingowej w MŚP.
  • Przygotowanie wiedzy o odbiorcy (Insight) i wykorzystanie jej do planowania taktyki.
  • Rozumienie komunikacji internetowej i dostosowanie jej do potrzeb małej firmy.
  • Planowanie efektywności kanałów komunikacji: Facebook, YouTube, LinkedIn, Landing Page, WWW, eCommerce.
  • Planowanie przepływu użytkowników pomiędzy kanałami i ich konwersja.
  • Consumer Journey w maksymalizacji konwersji z kanałów Social Media.
  • Modelowanie zachowania użytkowników w poszczególnych kanałach.
  • Aktywizacja kanałów o słabszej skuteczności.
  • Techniki wydłużania kontaktu z marką i wzmacnianie konwersji w poszczególnych kanałach.
  • Techniki zapętlania ruchu pomiędzy kanałami marki.
  • Sposoby integracji komunikacji w poszczególnych kanałach.
  • Sposoby integracji komunikacji rozproszonej i maksymalizacja konwersji.
  • eCommerce jako kanał komunikacji marki.

Metody pracy podczas szkolenia:

  • Studia przypadków
  • Dyskusje
  • Zadania indywidualne

Tomasz SuchetaTomasz Sucheta – jeden z najwybitniejszych strategów marketingowych w Europie. Twórca spektakularnych rozwiązań eMarketingu, reklamy i eCommerce dla marek klientów w ponad 30 krajach. Przez 13 lat tworzył strategie w elitarnych agencjach reklamowych (m.in. Isobar, Saatchi&Saatchi, Interactive Solutions EMEA). Pracował w Japonii, USA, Wlk. Brytanii, Krajach Bałtyckich, krajach CEE i południowej Europy.

Pierwszą specjalizacją trenera jest połączenie bardzo skutecznych strategii marketingowych z rozwiązaniami reklamowymi w mediach cyfrowych. W Polsce najczęściej kojarzony z marketingiem dla Lidl (strategia “Pascal VS. Okrasa”). Drugą specjalizacją trenera są strategie komunikacji obejmujące media cyfrowe w połączeniu z rozwiązaniami eCommerce.

Lista klientów, dla których trener tworzył dedykowane strategie marketingowe/reklamowe i eCommerce obejmuje kilkadziesiąt koncernów, w tym:
♥ STRATEGIE GLOBALNE I NA EUROPĘ DLA MAREK:
Blend-A-Med, Olay, Oral B, Head & Shoulders, Shamtu, Pampers, Old Spice, Ariel, Vicks, 3DWhite, Teva, Microsoft, Konica Minolta
♥ STRATEGIE DLA KRAJÓW REGIONU CEE I POŁ. EUROPY DLA MAREK
Lidl Poland, Lidl Czech, Lidl Slovakia, Lidl Greece & Cyprus, Lidl Romania, Lidl Hungary, Lidl Croatia & Slovenia, Teva, Vicks. Olay
♥ STRATEGIE DLA POLSKI DLA MAREK
Lidl, Toyota, Credit Agricole, PKO BP, Credit Suisse, BZ WBK, Olympus, Żywiec, Olay, Pampers, Always, Vicks, Teva, Onet.pl, Wirtualna Polska, ITI, T-Mobile, Sony, Hewlett-Packard, Lexmark, Philip Morris, Miller Genuine Draft (SABMiller), Pilsner Urquell (SABMiller)