Kto jest Twoim klientem? Ile i jakich grup klientów posiadasz? Czym się różnią? Co jest ważne dla każdej z nich? To z pozoru proste pytania, na które często nawet długo działające firmy mają problem precyzyjnie odpowiedzieć. Właściwa segmentacja klientów jest jednym z kluczowych wyzwań w sprzedaży. Dobra segmentacja rynku B2B pomaga w tym aby działania handlowe prowadzone były w możliwie optymalny sposób. Dokładna znajomość odbiorców pozwala projektować precyzyjną komunikację i mówić do klienta jego językiem oraz wartościami, które rozumie i są dla niego ważne.
O segmentacji rynku w kontekście prowadzenia działań handlowych B2B porozmawiamy na SalesMachine Coffee #2. Odbędzie się ono 24 marca w godzinach 15:00 – 17:00 w formule videokonferencji na platformie Zoom.
SalesMachine Coffee to spotkania dyskusyjne, adresowane do przedsiębiorców, menadżerów sprzedaży i doświadczonych handlowców. W kameralnym gronie przy dobrej kawie, dzielimy się doświadczeniami, dobrymi praktykami i technikami i taktykami – dzięki którym możemy lepiej prowadzić nowoczesne działania sprzedażowe i marketingowe.
Dołącz do nas i wznieś swoją sprzedaż na wyższy poziom!
Zapraszamy też na stronę SalesMachine gdzie możesz zapisać się do newslettera i otrzymywać praktyczne, gotowe do natychmiastowego zastosowania techniki i taktyki sprzedaży i marketingu B2B.
Przeczytaj też
Bariery rozwoju małych i średnich firm – czy widzisz je u siebie?
Prospecting – Twoja najważniejsza umiejętność sprzedażowa
Pytania otwarte – czym są i jak je stosować w sprzedaży
Techniki sprzedaży – konieczność czy miły dodatek?
Proces sprzedaży – czym jest i dlaczego Twoja firma go potrzebuje
Zapisz się do Newslettera
Sprzedaż, marketing, zarządzanie – otrzymuj wiedzę o skalowaniu organizacji.
Klikając wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości od TechMine sp. z o.o. Nikomu nie przekazujemy Twojego maila. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.