WARSZTAT STRATEGICZNY: POZNAWANIE I ROZUMIENIE GRUP DOCELOWYCH KLIENTÓW- SEGMENTACJA MARKI
– 100% PRAKTYKI NOWOCZESNEGO MARKETINGU I REKLAMY –
Segmentacja rynku to kluczowy element strategii marketingowej. Każda analiza rynku będąca elementem planu marketingowego powinna zawierać dokładne informacje o odbiorcach komunikatów. Warsztat bazuje na autorskiej metodyce „Tier X Strategy Methodology”, która jest przeznaczona dla firm chcących wznieść swój marketing na wyższy poziom dysponując bardzo ograniczonymi środkami lub działających na wyjątkowo konkurencyjnych rynkach. Prawidłowe rozumienie grup docelowych i projektowanie ich zachowania to największy problem polskich firm. Nawet duże koncerny, dysponujące przekrojowymi badaniami popełniają często katastrofalne błędy podczas określania grup docelowych. Ogromna większość nieudanych kampanii reklamowych i działań marketingowych w mediach tradycyjnych i cyfrowych spowodowana jest brakiem w wiedzy o grupach docelowych. Podczas warsztatu trener uczy unikalnej metody analizy danych wg. metodyki wnioskowania na podstawie dedukcji i tzw. “logiki rozmytej”. Dla kogo? Warsztat jest zaprojektowany w sposób, który umożliwia silny rozwój kompetencji wszystkim, których praca łączy się z planowaniem marketingu i reklamy firm/marek. Zarówno początkujący, jak i średnio-zaawansowani uczestnicy mogą liczyć na wyjątkowy wzrost know-how. Jest to jedno z bardzo niewielu szkoleń na polskim rynku, które oferuje dostęp do tak rozbudowanej i przekrojowej wiedzy z dziedziny marketingu i reklamy łączącej siłę kanałów online+offline. Warsztat zaprojektowano dla:Insight – wiedza o umyśle odbiorcy komunikacji, zrozumienie schematów zachowania i zrozumienie motywacji.
- Właścicieli małych firm planujących strategie reklamowe.
- Specjalistów strategii i kreacji agencji reklamowych.
- Właścicieli i marketerów startup’ów.
- Specjalistów zespołów zarządzania marką i sprzedażą – B2B i B2C.
- Marketerów rozwijających internetowe i tradycyjne kanały sprzedaży.
- Specjalistów marketingu cyfrowego.
- Przedsiębiorców zarządzających produktami/markami.
- Słabe rozpoznanie i opis grup docelowych to gwarancja porażki.
- Pobieżne opisy grup docelowych – plaga w polskim marketingu.
- Demografia grup docelowych to za mało.
- Psychografia grup docelowych to za mało.
- Z czego się składa dobry insight?
- Badania pobieżnie interpretowane jako źródła błędów.
- Dobry insight jako potężna broń w walce konkurencyjnej.
- Jak skutecznie interpretować badania grup docelowych?
- Marzenia i aspiracje grup docelowych – praktyczne wykorzystanie.
- Życiowe wartości grup docelowych – praktyczne wykorzystanie.
- Obawy i nadzieje grup docelowych – praktyczne wykorzystanie.
- Napięcia emocjonalne grup docelowych – praktyczne wykorzystanie.
- Liderzy opinii dla grup docelowych – praktyczne wykorzystanie.
- Jak dobrze opisywać grupy docelowe w strategii marketingowej?