Rozmowy menadżerskie – jak rozmawiać w trudnych sytuacjach [WARSZTAT SZKOLENIOWY]

Zmotywowany, zaangażowany i optymalnie pracujący zespół to prawdziwy skarb każdej organizacji. Jednak nigdy nie jest tak aby wszystko działało idealnie, każdy człowiek w firmie to osoba historia. Problemy na linii szef – pracownik, będą się okazjonalnie pojawiać. Podczas najbliższego warsztatu szkoleniowego omówimy i przepracujemy typowe trudne menadżersko sytuacje z punktu widzenia przełożonego.

W pierwszej części trener wprowadzi uczestników w w teoretyczne aspekty problemów występujących pomiędzy pracownikami a ich szefami. W drugiej części na podstawie rzeczywistych case studies będziemy ćwiczyć sposoby postępowania w trudnych sytuacjach.

Warsztat jest adresowany do właścicieli firm i menadżerów zarządzających w organizacjach małych i dużych.

Plan warsztatu:

  • Trudny pracownik czy trudna sytuacja? Rozróżnienie podejścia – oddzielenie człowieka od problemu.
  • Czy pracownik może stać się problemem?

Analiza i postępowanie na podstawie rzeczywistych sytuacji(case studies):

  • Pracownik podważa autorytet przełożonego
  • Rozmowa z pracownikiem zdemotywowanym
  • Pracownik podważa system pracy
  • Pracownik sugeruje (grozi) odejście z pracy
  • Pracownik oczekuje podwyżki wynagrodzenia
  • Pracownik podburza zespół przeciwko firmie/przełożonemu
  • Pracownik zachowuje się w sposób nieakceptowalny przez przełożonego
  • Rozmowy cykliczne: planujące, monitorujące, podsumowujące

Trener:

Alan Kusz – Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie (na kierunkach: Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menadżera Sprzedaży). Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu wrocławskiego Moderatora na poziomie zaawansowanym i mistrzowskim. Absolwent Szkoły Coachingu Menadżerskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów oraz członek Zarządu stowarzyszenia PSTD. Posiada certyfikat umiejętności negocjacyjnych Franklin University.

Zdobywał doświadczenie jako doradca klienta, menadżer i trener. Zarządzał oddziałem jednego z polskich banków. Był trenerem wewnętrznym i kierownikiem działu szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie zarządzał grupą trenerów wewnętrznych i strukturą szkoleniową. Jest jednym z moderatorów śląskich grup trenerów standardu HRD BP.

Prowadzi szkolenia z zakresu: efektywności biznesowej szkoleń, projektowania procesów rozwojowych, technik sprzedaży, train the trainers, komunikacji, zarządzania zespołem. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów oraz badaniach tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Aviva, NC+, Asten Group.

Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Autor modelu Rozwoju Efektywności Biznesowej. Prelegent na konferencjach „Partnerstwo biznesowe działów szkoleń”, „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do sukcesu”, „Jak zarządzać procesami rozwojowo-szkoleniowymi pracowników”. Na szkoleniowej spędził ponad 1500 godzin.

Gdzie i kiedy?

Szkolenie odbędzie się 28 stycznia 2019 roku w Katowicach w godz. 9:00 – 13:00

Zapisz się do Newslettera

Sprzedaż, marketing, zarządzanie – otrzymuj wiedzę o skalowaniu organizacji.

Klikając wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości od TechMine sp. z o.o. Nikomu nie przekazujemy Twojego maila. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.