Jak nawiązywać kontakty w trudnej rynkowo sytuacji? Jak prowadzić pierwsze rozmowy? Na co zwracać uwagę aby nie urazić klienta? Jak przekierowywać uwagę klienta i otwierać go na rozmowy w czasie gdy wiele firm “wstrzymuje oddech”? Prospecting w trudnym czasie.
Sytuacji w której duża część gospodarki “zaciągnęła hamulec ręczny” nie jest korzystną ani dla gospodarki ani dla poszczególnych firm. Nie oznacza to jednak, że kompletnie nic się nie dzieje. Firmy nadal potrzebują i będą potrzebować produktów i usług. W czasie szczególnym nie możemy pozwalać sobie na handlową bierność i oczekiwanie na lepsze jutro. Pojawienie się nowych wymówek klientów “bo niewiadomo co będzie”, “wstrzymujemy decyzje i zobaczymy jak się rozwinie sytuacja” – to w wielu przypadkach tylko nowa kategoria obiekcji handlowych.
Nie oznacza to jednak, że należy działać jak gdyby nic się nie stało. W tym czasie trzeba wykazać się szczególną uwagą, empatią i doskonałym zrozumieniem rzeczywistych potrzeb klientów. Nie ma już miejsca na działanie wyłącznie ilościowe, a jakość prowadzonych procesów sprzedażowych staje się koniecznym wymogiem.
O tym jak nawiązywać kontakty handlowe B2B w czasie kryzysu, porozmawiamy ONLINE na spotkaniu z cyklu SalesMachine Coffee, które odbędzie się 23 kwietnia 2020 roku w godz. 15:00 – 17:00 w formule videokonferencji online.
SalesMachine Coffee to spotkania dyskusyjne, adresowane do przedsiębiorców, menadżerów sprzedaży i doświadczonych handlowców. W kameralnym gronie przy dobrej kawie, dzielimy się doświadczeniami, dobrymi praktykami i technikami i taktykami – dzięki którym możemy lepiej prowadzić nasz proces sprzedaży.
Aby wziąć udział w SalesMachine Coffee – konieczna jest rejestracja z użyciem poniższego formularza.
Sprawdź też