Jak skutecznie szukać i znajdować klientów B2B? Jak prowadzić proces sprzedażowy aby wyłonić najbardziej wartościowych prospectów? Z kim w organizacji należy rozmawiać? Jak się z nim kontaktować? Jak prowadzić wstępne rozmowy? Na te i inne pytania odpowiemy podczas szkolenia “Prospecting – szukanie i znajdowanie klientów B2B”.
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, osobom odpowiedzialnym za aktywne pozyskiwanie klientów, menadżerom i dyrektorom działów handlowych.
Co jest celem szkolenia?
- Podwyższenie umiejętności efektywnego poszukiwania i pozyskiwania wartościowych klientów
- Przedstawienie ramowych procesów wczesnego etapu pozyskiwania nowych klientów
- Rozwój i trening umiejętności wykorzystywania telefonu, maila i mediów społecznościowych w kontaktach z prospectami
Co będzie efektem szkolenia?
- Poprawa efektywności nawiązywania nowych relacji biznesowych
- Wzrost sprzedaży jako wymierny efekt wdrożenia nabytych umiejętności
- Zmiana zachowań i sposobu budowania relacji z potencjalnymi klientami
Szkolenie z prospectingu pomoże Twojej firmie usystematyzować pierwszy etap procesu sprzedażowego.
Przeczytaj też
Bariery rozwoju małych i średnich firm – czy widzisz je u siebie?
Prospecting – Twoja najważniejsza umiejętność sprzedażowa
Pytania otwarte – czym są i jak je stosować w sprzedaży
Techniki sprzedaży – konieczność czy miły dodatek?
Proces sprzedaży – czym jest i dlaczego Twoja firma go potrzebuje
Zapisz się do Newslettera
Sprzedaż, marketing, zarządzanie – otrzymuj wiedzę o skalowaniu organizacji.
Klikając wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości od TechMine sp. z o.o. Nikomu nie przekazujemy Twojego maila. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.