Obsługa klienta na 5 gwiazdek – szkolenie

obsluga klienta szkolenie

 

Badania potwierdzają, że koszty pozyskania nowego klienta są znacznie wyższe niż utrzymania obecnego. Jak sprawiać aby klient czuł naszą szczególną troskę i chciał kupować więcej? Jak jakość obsługi klienta, po tym gdy dokonał zakupu wpływa na kolejne transakcje? Jak dbałością i zorientowaniem na potrzeby klienta zwiększać zyski i wpływać na jego lojalność?

Dowiedz się tego podczas warsztatu profesjonalnej obsługi klienta i podnieś umiejętności posprzedażowe własne oraz zespołu.

Na szkoleniu dowiesz się jak:

  • Podnieść efektywność biznesową przez doskonalenie obsługi klienta
  • Profilować typy klientów
  • Generować pozytywne doświadczenia klienta
  • Budować lojalność klienta
  • Wdrażać standaryzację procesu obsługi klienta
  • Rozmawiać z klientem aby czuł się swobodnie i komfortowo

Metody szkoleniowe:

  • Mini wykłady i prezentacje
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Case Study
  • Superwizje indywidualne i grupowe
  • Dyskusje

Po ukończeniu szkolenia uczestnik:

  • Nabędzie wiedzę o skutecznej profesjonalnej obsłudze klienta
  • Potrafi zastosować poznane profile klientów w sytuacji pozyskiwania i obsługi klientów
  • Potrafi utrzymywać relacje z klientem prowadzącą do kolejnych zakupów
  • Potrafi prowadzić rozmowy w sytuacjach trudnych (reklamacja, windykacja)

Trenerem prowadzącym warsztat będzie:

maciej kozubikMaciej Kozubik - dyplomowany coach, trener biznesu, ekonomista. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży – w branży finansowej, reklamowej i FMCG. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach (dzisiaj Uniwersytet Ekonomiczny) i WSB w Poznaniu. Ukończył międzynarodowe kursy: CoachWise Essentials Program i Team Coach (ICF Continuing Coach Education). Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu praktycznej przedsiębiorczości i przywództwa, sprzedaży i rozwoju osobistego. Na co dzień współpracuję z osobami, którym zależy na zwiększaniu własnej efektywności. Coachingowo pracował ze sportowcami, wyższą kadrą zarządzającą, handlowcami, pracownikami sektora bankowego i ludźmi biznesu.

Kiedy i gdzie?

28 czerwca 2018 w godz. 9:00 - 16:00 w Katowicach

Cena:

499 zł netto za osobę

Kolejna osoba z jednej firmy -10%

BEZPŁATNIE dla członków TECHMINE BUSINESS HUB

Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający wzięcie udziału.