Badania potwierdzają, że koszty pozyskania nowego klienta są znacznie wyższe niż utrzymania obecnego. Jak sprawiać aby klient czuł naszą szczególną troskę i chciał kupować więcej? Jak jakość obsługi klienta, po tym gdy dokonał zakupu wpływa na kolejne transakcje? Jak dbałością i zorientowaniem na potrzeby klienta zwiększać zyski i wpływać na jego lojalność?
Dowiedz się tego podczas szkolenia z obsługi klienta i podnieś umiejętności posprzedażowe własne oraz zespołu.
Gdy klient doświadcza doskonałej obsługi to możesz liczyć na to że:
- Ponowi swój zakup
- Będzie bardziej otwarty na cross-selling
- Będzie bardziej otwarty na up-selling
- Skróci swój proces zakupowy
- Udzieli rekomendacji
- Potwierdzi referencje
- Chętnie udzieli informacji o konkurencji
- Udziela informacji zwrotnej o produkcie lub usłudze
- Podnieść efektywność biznesową przez doskonalenie obsługi klienta
- Profilować typy klientów
- Generować pozytywne doświadczenia klienta
- Budować lojalność klienta
- Wdrażać standaryzację procesu obsługi klienta
- Rozmawiać z klientem aby czuł się swobodnie i komfortowo
- Mini wykłady i prezentacje
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe
- Case Study
- Superwizje indywidualne i grupowe
- Dyskusje
- Nabędzie wiedzę o skutecznej profesjonalnej obsłudze klienta
- Potrafi zastosować poznane profile klientów w sytuacji pozyskiwania i obsługi klientów
- Potrafi utrzymywać relacje z klientem prowadzącą do kolejnych zakupów
- Potrafi prowadzić rozmowy w sytuacjach trudnych (reklamacja, windykacja)