obsluga klienta szkolenie
Badania potwierdzają, że koszty pozyskania nowego klienta są znacznie wyższe niż utrzymania obecnego. Jak sprawiać aby klient czuł naszą szczególną troskę i chciał kupować więcej? Jak jakość obsługi klienta, po tym gdy dokonał zakupu wpływa na kolejne transakcje? Jak dbałością i zorientowaniem na potrzeby klienta zwiększać zyski i wpływać na jego lojalność?
Dowiedz się tego podczas szkolenia z obsługi klienta i podnieś umiejętności posprzedażowe własne oraz zespołu.   Gdy klient doświadcza doskonałej obsługi to możesz liczyć na to że:  
  • Ponowi swój zakup
  • Będzie bardziej otwarty na cross-selling
  • Będzie bardziej otwarty na up-selling
  • Skróci swój proces zakupowy
  • Udzieli rekomendacji
  • Potwierdzi referencje
  • Chętnie udzieli informacji o konkurencji
  • Udziela informacji zwrotnej o produkcie lub usłudze
  Na szkoleniu dowiesz się jak:  
  • Podnieść efektywność biznesową przez doskonalenie obsługi klienta
  • Profilować typy klientów
  • Generować pozytywne doświadczenia klienta
  • Budować lojalność klienta
  • Wdrażać standaryzację procesu obsługi klienta
  • Rozmawiać z klientem aby czuł się swobodnie i komfortowo
  Metody szkoleniowe:  
  • Mini wykłady i prezentacje
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Case Study
  • Superwizje indywidualne i grupowe
  • Dyskusje
  Po ukończeniu szkolenia uczestnik:  
  • Nabędzie wiedzę o skutecznej profesjonalnej obsłudze klienta
  • Potrafi zastosować poznane profile klientów w sytuacji pozyskiwania i obsługi klientów
  • Potrafi utrzymywać relacje z klientem prowadzącą do kolejnych zakupów
  • Potrafi prowadzić rozmowy w sytuacjach trudnych (reklamacja, windykacja)