Musimy się nad tym zastanowić. Co możemy zrobić z tą ceną? Muszę porozmawiać z szefem/wspólnikiem. Nie mamy teraz czasu na zajęcie się takimi kwestiami.
Czy powyższe teksty od klientów brzmią znajomo?
Obiekcje i watpliwości to naturalne elementy procesu sprzedaży. Mogą pojawiać się na każdym jego etapie i niewłaściwe do nich podejście często sprawia, że sprzedaż po prostu nie dochodzi do skutku. Z obiekcjami w sprzedaży jest trochę jak z polem minowym, prędzej czy później na pewno nastąpimy na minę, a od tego jak sobie dalej z tym poradzimy, może zależeć nasze sprzedażowe “żyć albo nie żyć”.
Podczas warsztatu radzenia sobie z obiekcjami handlowymi dowiesz się m.in.:
- Jakie są rodzaje obiekcji
- Jakie obiekcje mogą wystąpić na poszczególnych etapach procesu sprzedaży
- Czy warto walczyć z obiekcjami w konfrontacyjnym stylu
- Techniki i taktyki neutralizowania obiekcji
- Algorytm neutralizowania obiekcji
- Jak zapobiegać obiekcjom zanim wystąpią
W części praktycznej warsztatu poznasz typowe przykłady obiekcji oraz nauczysz się praktycznego neutralizowania obiekcji handlowych. Wszystko tak aby Twój proces sprzedaży był realizowany możliwie najbardziej płynnie.
CZAS i MIEJSCE:
Kiedy: 31 sierpnia 2020 w godz. 10:00 – 14:00
Gdzie: Katowice
Przeczytaj też
Bariery rozwoju małych i średnich firm – czy widzisz je u siebie?
Prospecting – Twoja najważniejsza umiejętność sprzedażowa
Pytania otwarte – czym są i jak je stosować w sprzedaży
Techniki sprzedaży – konieczność czy miły dodatek?
Proces sprzedaży – czym jest i dlaczego Twoja firma go potrzebuje
Zapisz się do Newslettera
Sprzedaż, marketing, zarządzanie – otrzymuj wiedzę o skalowaniu organizacji.
Klikając wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości od TechMine sp. z o.o. Nikomu nie przekazujemy Twojego maila. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.