Musimy się nad tym zastanowić. Co możemy zrobić z tą ceną? Muszę porozmawiać z szefem/wspólnikiem. Nie mamy teraz czasu na zajęcie się takimi kwestiami.
Czy powyższe teksty od klientów brzmią znajomo?
Obiekcje i watpliwości to naturalne elementy procesu sprzedaży. Mogą pojawiać się na każdym jego etapie i niewłaściwe do nich podejście często sprawia, że sprzedaż po prostu nie dochodzi do skutku. Z obiekcjami w sprzedaży jest trochę jak z polem minowym, prędzej czy później na pewno nastąpimy na minę, a od tego jak sobie dalej z tym poradzimy, może zależeć nasze sprzedażowe “żyć albo nie żyć”.
Podczas warsztatu radzenia sobie z obiekcjami handlowymi dowiesz się m.in.:
Jakie są rodzaje obiekcji
Jakie obiekcje mogą wystąpić na poszczególnych etapach procesu sprzedaży
Czy warto walczyć z obiekcjami w konfrontacyjnym stylu
Techniki i taktyki neutralizowania obiekcji
Algorytm neutralizowania obiekcji
Jak zapobiegać obiekcjom zanim wystąpią
W części praktycznej warsztatu poznasz typowe przykłady obiekcji oraz nauczysz się praktycznego neutralizowania obiekcji handlowych. Wszystko tak aby Twój proces sprzedaży był realizowany możliwie najbardziej płynnie.