Zastanawiasz się czasem co zrobić najpierw? Masz tyle spraw czekających na załatwienie, że masz poczucie przytłoczenia? Skrzynka pocztowa zapełnia się wiadomościami, które wymagają Twojej reakcji? Na planowanie strategiczne znajdujesz czas w najlepszym przypadku raz do roku? Do tego musisz koordynować pracę innych osób?
O tym jak ogarnąć taki natłok zadań, zwolnić tempo i zawsze mieć czas na rzeczy najważniejsze porozmawiamy na najbliższym TechMine Coffee.
Naszym ekspertem, który podzieli się tym jak zarządza czasem swoim i zespołów opowie Marcin Kądziołka – przedsiębiorca, prezes największego wydawnictwa elektronicznego w Polsce Złote Myśli sp. z o.o. oraz eMentor Sp. z o.o. Pasjonat rozwoju osobistego i biznesowego. Uwielbia budować wydajne organizacje i pomagać ludziom odkrywać ich prawdziwy potencjał. Pomaga przedsiębiorcom automatyzować ich firmy i cieszyć się większą ilością czasu dla rodziny i na swoje pasje. Wierzy w planowanie i cierpliwą systematyczną pracę, która zawsze doprowadza do założonego celu.
Zapraszamy do dyskusji!
Przeczytaj też
Sprawdź też