Jak odkryć sposób w jaki firmy podejmują decyzje? Czy zdarzyło Ci się rozmawiać z osobą, która później okazała się niedecyzyjna? Ile i jakie osoby biorą udział we współczesnym procesie zakupowym? Jak “ominąć” osobę niedecyzyjna? Czy jest sens rozmawiać ze “zbieraczami ofert”?
Mówi się, że mamy proces sprzedaży, są dostępne szkolenia sprzedażowe, a handlowcy usiłują sprzedawać produkty i usługi. To co jednak jest ważniejsze od procesu sprzedażowego, to proces zakupowy klienta. Decyzji nie podejmuje jednak “firma”, tylko konkretne osoby w organizacji. Odkrycie więc tego co ma wpływ na decyzje zakupową i jak ona przebiega, jest istotnym krokiem w kierunku dobrej komunikacji i ostatecznie finalizacji sprzedaży.
Właśnie o tym jak podejść do odkrywania modelu decyzyjnego, porozmawiamy w gronie praktyków sprzedaży, podczas dyskusyjnego spotkania online z cyklu SalesMachine Coffee.
Spotkanie odbędzie się w formule videokonferencji online w dniu 21 maja 2020 w godz. 15:00 – 17:00
SalesMachine Coffee to spotkania dyskusyjne, adresowane do przedsiębiorców, menadżerów sprzedaży i doświadczonych handlowców. W kameralnym gronie przy dobrej kawie, dzielimy się doświadczeniami, dobrymi praktykami, technikami i taktykami – dzięki którym możemy lepiej prowadzić nowoczesne działania sprzedażowe i marketingowe.
Aby wziąć udział w SalesMachine Coffee – konieczna jest rejestracja z użyciem poniższego formularza.
Przeczytaj też
Wizja firmy – Twój klucz do rozwoju i inspirowania innych
Model biznesowy Twojej firmy – jak nad nim pracować
Bariery rozwoju małych i średnich firm – czy widzisz je u siebie?
Prospecting – Twoja najważniejsza umiejętność sprzedażowa
Pytania otwarte – czym są i jak je stosować w sprzedaży
Zapisz się do Newslettera
Sprzedaż, marketing, zarządzanie – otrzymuj wiedzę o skalowaniu organizacji.
Klikając wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości od TechMine sp. z o.o. Nikomu nie przekazujemy Twojego maila. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.