Mówi się, że mamy proces sprzedaży, są dostępne szkolenia sprzedażowe, a handlowcy usiłują sprzedawać produkty i usługi. To co jednak jest ważniejsze od procesu sprzedażowego, to proces zakupowy klienta. Decyzji nie podejmuje jednak "firma", tylko konkretne osoby w organizacji. Odkrycie więc tego co ma wpływ na decyzje zakupową i jak ona przebiega, jest istotnym krokiem w kierunku dobrej komunikacji i ostatecznie finalizacji sprzedaży.
Właśnie o tym jak podejść do odkrywania modelu decyzyjnego, porozmawiamy w gronie praktyków sprzedaży, podczas dyskusyjnego spotkania online z cyklu SalesMachine Coffee.
Spotkanie odbędzie się w formule videokonferencji online w dniu 21 maja 2020 w godz. 15:00 - 17:00
SalesMachine Coffee to spotkania dyskusyjne, adresowane do przedsiębiorców, menadżerów sprzedaży i doświadczonych handlowców. W kameralnym gronie przy dobrej kawie, dzielimy się doświadczeniami, dobrymi praktykami, technikami i taktykami - dzięki którym możemy lepiej prowadzić nowoczesne działania sprzedażowe i marketingowe.
Aby wziąć udział w SalesMachine Coffee - konieczna jest rejestracja z użyciem poniższego formularza.