Lead Generation Case Studies – czyli skąd biorą się klienci?

lead generation case studies

TechMine Lead Generation Case Studies to otwarte wydarzenie podczas którego właściciele firm podzielą się swoimi doświadczeniami z pozyskiwania klientów. Przedstawione zostaną konkretne studia przypadków. Minimum teorii, maksimum praktyki. Dowiesz się jakie działania przekładają się na największe efekty. Jakich narzędzi i kanałów komunikacji używać. Jakie wyniki wygenerowały konkretne akcje i jak przełożyło się to na nowych klientów.

Zasady wydarzenia:

  • 3 prelegentów - właściciele i jednocześnie prezesi firm
  • 30 minut na jedno case study (w tym 10 minut na pytania z sali)
  • 30 minut dyskusji panelowej ekspertów na zakończenie
  • Prezentacje oparte o liczby i konkretne przykłady, poparte wynikami biznesowymi

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Konkretna wiedza i doświadczenia, które od razu możesz zastosować w swojej organizacji
  • Poznasz narzędzia, taktyki i kanały dzięki którym i Ty możesz pozyskiwać więcej klientów
  • Skondensowana formuła, krótki czas wystąpień, ukierunkowanie na efektywność w przekazie

Jeszcze się zastanawiasz?

Na "TechMine Lead Generation Case Studies" spotkasz przedsiębiorców, menadżerów, ekspertów od marketingu i sprzedaży. Wykorzystaj ten czas aby nawiązać nowe kontakty i porozmawiać w luźnej, nieformalnej atmosferze. Wymień się doświadczeniami, zapytaj co u kogo najlepiej działa. Bądź na bieżąco z trendami i dobrymi praktykami rynkowymi.

Dla kogo?

Wydarzenie kierujemy do właścicieli małych i średnich firm, kadry zarządzającej oraz osób odpowiedzialnych za strategię i taktyki pozyskiwania klientów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, konieczna jest REJESTRACJA.

Kto wystąpi?

Poznaj naszych Prelegentów.

Agenda:

16:30 - 16:55 - Rejestracja i networking

16:55 - 17:00 - Powitanie i informacje o TechMine - Łukasz Zjawiński - Managing Partner w TechMine

17:00 - 17:30  - "Pozyskiwanie tanich leadów z PPC - jak dobrać lepszy kanał i współczynnik konwersji" - Grzegorz Skiera - Prezes Zarządu, Silence Sp. z o.o.

17:30 - 18:00 - "Tworzenie zaawansowanych lejków sprzedażowych w internecie - konwersja w e-commerce B2C" - Marcin Kądziołka - Prezes Zarządu,  Złote Myśli sp. z o.o.

18:00 - 18:30 - "Direct mailing - niesłusznie zapomniany kanał komunikacji marketingowej" - Marcin Góral - Prezes Zarządu, Direct Channel Sp. z o.o.

18:30 - 18:45 - Przerwa networkingowa

18:45 - 19:15 - Panel dyskusyjny - moderator: Łukasz Zjawiński, Managing Partner w TechMine

19:15 - 19:30 - Zakończenie i losowanie nagród

Czas: 20 marca 2018 r. w godz. 16:30-19:30

Miejsce: Katowice, Spencer Bistro&Cafe, ul. Sokolska 2, Budynek Filharmonii, 5 piętro.