fbpx

Strategie cenowe i zarządzanie ceną [Szkolenie]

Jak prawidłowo ustalać ceny? Kiedy dawać rabaty? Jak utrzymywać wysoki poziom cen? Te zagadnienia zapewne towarzyszą każdemu przedsiebiorcy i menadżerowi, który musi podjąć decyzję odnośnie poziomu cen oferowanych produktów czy usług. Jednocześnie konkurowanie ceną, tak powszechne na krajowym rynku, to chyba jadna z bardziej zgubnych handlowo praktyk. Zapraszamy na szkolenie podczas którego dowiesz się jak cena wpływa na decyzje klientów, jak poprawnie prezentować cenę i jak utrzymywać jej wysoki poziom.

Program szkolenia:

  1. Wpływ decyzji cenowych na rynek – jak zmiany cen mogą wpływać na decyzje klientów i firm
  2. Teoria perspektywy jako kierunkowskaz dotyczący działań cenowych
    • Jak sposób prezentacji cen wpływa na perspektywę odbioru
  3. Księgowania umysłowe
    • Jak skutecznie utrzymywać wysoką cenę i jednocześnie dawać rabaty?
    • Czy dodatkowe i darmowe usługi są skutecznym sposobem przyciągania klientów?
    • Jak informować o podwyżkach cen
    • Co rekompensuje wydatki finansowe?
  4. Strategie cenowe
    • Mediana cenowa
    • Bezużyteczna cena
    • Efekt posiadania
    • Efekt zakotwiczenia
    • Dokładność ceny
    • Kluczowe czynniki sukcesu niskich cen – kiedy niska cena ma sens?
    • Kluczowe czynniki sukcesu cen premium – kiedy wysokie pozycjonowanie ma sens?