fbpx

Prospecting – efektywne znajdowanie klientów B2B

Jak skutecznie szukać i znajdować klientów B2B? Jak prowadzić proces sprzedażowy aby wyłonić najbardziej wartościowych prospectów? Z kim w organizacji należy rozmawiać? Jak się z nim kontaktować? Jak prowadzić wstępne rozmowy? Na te i inne pytania odpowiemy podczas szkolenia „Prospecting – szukanie i znajdowanie klientów B2B”.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, osobom odpowiedzialnym za aktywne pozyskiwanie klientów, menadżerom i dyrektorom działów handlowych.

Co jest celem szkolenia?

  • Podwyższenie umiejętności efektywnego poszukiwania i pozyskiwania wartościowych klientów
  • Przedstawienie ramowych procesów wczesnego etapu pozyskiwania nowych klientów
  • Rozwój i trening umiejętności wykorzystywania telefonu, maila i mediów społecznościowych w kontaktach z prospectami

Co będzie efektem szkolenia?

  • Poprawa efektywności nawiązywania nowych relacji biznesowych
  • Wzrost sprzedaży jako wymierny efekt wdrożenia nabytych umiejętności
  • Zmiana zachowań i sposobu budowania relacji z potencjalnymi klientami

W programie:

  • Podstawowe kryteria wyboru wartościowego klienta
  • Typologia klientów wg rodzajów działalności
  • Profilowanie osobowościowe
  • Poziomy decyzyjności i dobór argumentacji
  • Plan Działań Wdrożeniowych
  • Dobre praktyki w kontakcie telefonicznym, mailowym i osobistym
  • Argumentacja adekwatna do profilu i poziomu decyzyjności rozmówcy

Szkolenie jest prowadzone w warsztatowy, angażujący sposób. Większość czasu uczestnicy są zaangażowani w pracę. Trener prowadzący wykorzystuje gry i ćwiczenia, aby tworzyć przestrzeń do nauki przez doświadczenie.