fbpx

Procedury i procesy w małej firmie

Wiele małych firm działa na zasadzie akcji i reakcji na doraźnie występujące zdarzenia. Wiedza o tym jak coś robimy, najczęściej znajduje się „w głowach” członków zespołu. Rozwiązania problemów czy sposób dostarczania usług w podobnych przypadkach wyglądają różnie. Pracownicy nie wiedzą czego dokładnie się od nich oczekuje. Wdrożenie na nowe stanowisko pracy zajmuje za każdym razem sporo czasu, a skalowanie organizacji jest znacznie utrudnione.

W dużej mierze wynika to z braku odpowiednich standardów, procedur i procesów.

O tym jak w praktyce zorganizować procedury w firmie opowie Maciej Wężykowski – przedsiębiorca, architekt, właściciel firmy RENDART. Dzięki dobrej organizacji procesów i licznym procedurom, jest w stanie sprawnie koordynować pracę kilkunastoosobowego zespołu wykonawczego, realizując projekty dla dużych i mniejszych deweloperów budowlanych. Maciej podzieli się z nami swoim doświadczeniem i udzieli praktycznych rad jak podejść do tworzenia procedur w małej organizacji.

W dalszej części rozmowy, także pozostali zgromadzeni przedsiębiorcy z pewnością podzielą się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami w kontekście tworzenia i wdrażania procedur w firmie.

Zapraszamy do dyskusji!