wydarzenie
Wydarzenia

Kompetencje motywacyjne menadżera

Warsztat ma na celu rozwój umiejętności motywacji pracowników z wykorzystaniem metod finansowych i pozafinansowych. Uczestnicy poznają czynniki wpływające na wzrost chęci do działania oraz dowiedzą się co obniża zaangażowanie pracowników. Nauczą się budować systemy motywacyjne dopasowane do specyfiki przedsiębiorstwa.

Cele szkolenia:

  • Rozróżnienie wpływu czynników finansowych i pozafinansowych na motywacje
  • Poznanie elementów motywujących, które cenią polscy pracownicy
  • Wzbudzenie refleksji nad pozafinansową motywacją i jej wpływem na pracowników
  • Zdobycie umiejętności budowania finansowych systemów motywacyjnych
  • Poznanie demotywatorów i metod zapobiegania spadku zaangażowania
  • Rozwój komunikacyjnych umiejętności motywacyjnych

Korzyści dla uczestnika z udziału w szkoleniu. Po szkoleniu uczestnik będzie lepiej potrafił:

  • Dopasowywać metody motywacyjne do profilu działalności firmy
  • Znajdować czynniki motywujące swoich pracowników
  • Budować motywację wewnętrzną pracowników
  • Unikać demotywacji pracowników
  • Wykorzystywać komunikacyjne metody motywujące
  • Utrzymywać zaangażowanie pracowników
Zobacz również