Pesymizm i optymizm w życiu zawodowym – czym częściej zajmuje się obszar zarządzania i jak wpływa to na pracowników?
- (D)Ocenienie pracownika?
- Motywacyjna ściema – co myślimy że robimy, a co tak naprawdę dzieje się w trakcie doceniania?
- Pula nagród – co poza finansami Szef może wykorzystać do nagradzania?
Docenienie i chwalenie pracowników – jak pozytywnie wypowiedzieć się o pracy, aby pracownik poczuł szczerość w wypowiedzi, a dla przełożonego było to naturalne? Analiza postępowań na podstawie rzeczywistych case study:
- Ogólny algorytm nagradzania – jak przekazać informacje o nagrodzie.
- Budowanie afirmacji pozytywnych zachowań – jak sprawić, aby pracownik mógł się pochwalić swoim sukcesem i jednocześnie okazać mu zainteresowanie.
- Jak stosować niespodziewany nagrody – o docenianiu zachowań i efektów.
- Jak z cytryny wycisnąć lemoniadę? Czy możliwe jest docenianie po porażce?
- Pozytywna informacje zwrotna o współpracy – 4 szybkie kroki.
- Budowanie związku między zachowaniem a efektem – przypisywanie pracownikowi przyczynowości.
- Najczęstsze błędy w docenianiu: żartowanie pod przykrywką straszenia, model kanapki, „ale…”, stosowanie reguły wzajemności. Co zrobić, aby uczyć się na cudzych błędach.
- Spichlerz pozytywnych zachowań. Co z chwaleniem ma wspólnego Faraon, Egipt i więzień o imieniu Józef?
Warsztat został oparty o zbiór rzeczywistych sytuacji i doświadczeń z życia polskich menadżerów i organizacji.
Trener:
Alan Kusz – Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie (na kierunkach: Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menadżera Sprzedaży). Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu wrocławskiego Moderatora na poziomie zaawansowanym i mistrzowskim. Absolwent Szkoły Coachingu Menadżerskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów oraz członek Zarządu stowarzyszenia PSTD. Posiada certyfikat umiejętności negocjacyjnych Franklin University.
Zdobywał doświadczenie jako doradca klienta, menadżer i trener. Zarządzał oddziałem jednego z polskich banków. Był trenerem wewnętrznym i kierownikiem działu szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie zarządzał grupą trenerów wewnętrznych i strukturą szkoleniową. Jest jednym z moderatorów śląskich grup trenerów standardu HRD BP.
Prowadzi szkolenia z zakresu: efektywności biznesowej szkoleń, projektowania procesów rozwojowych, technik sprzedaży, train the trainers, komunikacji, zarządzania zespołem. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów oraz badaniach tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Aviva, NC+, Asten Group.
Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Autor modelu Rozwoju Efektywności Biznesowej. Prelegent na konferencjach „Partnerstwo biznesowe działów szkoleń”, „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do sukcesu”, „Jak zarządzać procesami rozwojowo-szkoleniowymi pracowników”. Na szkoleniowej spędził ponad 1500 godzin.
Przeczytaj też
Wizja firmy – Twój klucz do rozwoju i inspirowania innych
Model biznesowy Twojej firmy – jak nad nim pracować
Bariery rozwoju małych i średnich firm – czy widzisz je u siebie?
Prospecting – Twoja najważniejsza umiejętność sprzedażowa
Pytania otwarte – czym są i jak je stosować w sprzedaży
Zapisz się do Newslettera
Sprzedaż, marketing, zarządzanie – otrzymuj wiedzę o skalowaniu organizacji.
Klikając wyrażasz zgodę na przesyłanie wiadomości od TechMine sp. z o.o. Nikomu nie przekazujemy Twojego maila. Wysyłamy tylko wartościowe informacje.